sweet friday or maybe saturday?

Klockan är över tolv och för ganska så exakt tolv timmare sedan så hade jag min första psykologi A lektion som jag ansåg väldigt intressant och det medför att jag också tror den blir väldigt givande, jag älskar djupa ämnen för det är sådan jag är- egentligen.

I vilket fall så har det varit en bra fredag, en väldigt bra fredag. Camilla kom vid 8-tiden och som alltid när vi träffas är det djupa samtal om livet, humorrelaterade konversationer och allt som en fredag i nykterhetens tecken ska innefatta. Det sorliga är dock att vi är få som förstått att man kan ha roligt en fredag (inkl. en lördag) utan att vara as kalas, synd för er men bra för oss.

Klockan rusar iväg men jag har alldeles för intressanta konversationer på msn för att avsluta nu, vi får se vad klockan blir men jag ser fram emot morgondagen som ska spenderas med en saknad & mer än älskad vän.
godkväll

Avtryck
Postat av: Gabriella

ha en fin kväll :)

2009-01-24 @ 14:31:22
URL: http://gabriellamelle.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är så glad att vi kunde träffas trots den krånglande förmiddagen! Love You <3

2009-01-24 @ 16:56:27
URL: http://onda0nda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0