Underbara vinterland

Nu har klockan precis passerat fyra och såfort bilen är packad så ska vi styra vår kos mot allt annat än sydligare breddgrader. På vägen gör vi ett stopp för att hämta upp babyboy, så det blir inte bara en veckas skidåkning utan också en veckas mys med massa pussar :)
Sedan sist har jag uppehållt mig med allt annat utom sömn så när jag väl sätter mig till rätta i bilen så kommer jag förmodligen att somna bums och det ska bli mer än skönt vill jag lova.

Uppdaterar mest för att ge er en sista hälsning innan jag åker iväg, så.. ha det så bra allesammans så hörs vi om en vecka när jag kommer tillbaka.
Puss så länge


mitt vinterland genom en gammal mobilkamera

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0