Om gyllene år

En lugn helg har passerat, med den finaste av alla i min hand. Solen stog högt på himlen fram till småtimmarna, från stationen till parkeringen så kändes det mer som en gata av en annan världen när värmen fortfarande var kvar i luften och vimlet runt omkring bara märktes i periferin.

Lite förvirring och några onödiga kommentarer senare så låg vi på stranden. En stekande sol som gav ett rött resultat, ljummet vatten som gjorde det möjligt att ligga i hur länge som helst utan att frysa när man beslöt sig för att gå upp. After sun och en sevärd film sen sov vi fint.

Ikväll är jag ensam igen, efter kvällsmat så bäddar jag ner mig framför film och vetskapen om att snart, snart är jag lite friare!

Avtryck
Postat av: Linda

Nej nej, Skåne har jag förstått. Men inte när Österlen? Eller jag kanske missuppfattade. Kram :)

2009-07-05 @ 22:09:25
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0