En midsommarnattsdröm

En oslagbar helg med otroligt folk. För första gången så träffade jag min brors nya flickvän, Veronica. Evelina & Andersson insåg att Skåne hade mer att ge än deras fördomar informerat de om, hoppas jag. Midsommarkransar har används flitigt och många pussar har vi hunnit med.

För första gången på många år åt jag riktig midsommarmat. Vi varvade cider och öl-stormar med filmer och bilturer. IKEA hade mer folk på besök än utbudet var stort vilket resulterade i att vi lämnade tillbaka våra grejer och åt pizza istället, tur för mig att det ligger så nära.






Idag har en ny arbetsvecka dragit igång, jag räknar dagarna och vill ha ledigt!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0