Solen i ögonen

En helg i lugnets tecken har passerat, vi har haft det mysigt och kanske var det just det som behövdes. Träffade en saknad själ fast jag hoppats på fler, skogspromenad, grillning vid vattnet och några dopp hann somliga med. Enzo blev attackerad och jag trodde jag skulle explodera men istället blev jag chockad och började gråta, han mår bra och tur är det för de andra två hundarnas ägare.

Idag har en ny jobbvecka dragit igång, jag vill ha ledigt, få njuta av solen och spendera tiden med den människa jag älskar mest. Jag hoppas att veckorna till dess går fort och de därefter går långsamt, dessvärre har jag en känsla av att det kommer vara precis tvärtom.

Ikväll kryper jag ner tidigt och myser framför en film, fast mys är inte direkt att ligga i en säng i ett rum där stolen har stått på hela dagen, det är mer än varmt vill jag lova och det tar tid innan det går att komma till ro, men jag gör ett försök precis som alltid!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0