18 år

Vaknade till ett ljus av snö & vårsol, klockan var strax efter 06, jag fick fina paket och redan då kände jag på mig vilken toppendag det skulle bli. Det har helt klart varit en oslagbar födelsedag och jag är glad att jag äntligen är 18, inte för reglerna utan mest för sakens skull, det känns bättre och friare även om jag kommer att fortsätta leva som jag har gjort tidigare.

När vi äntligen var klara med dansen som för övrigt ska redovisas nästa tisdag så jublade vi nog alla inom oss, medan Marika tyvärr tog bussen för att träna så mötte jag upp Emmie på ICA för tydligen skulle Fanny & Amanda prata med C-G men ack så lurad jag blev, de hade sprungit maraton till byn för att diskret fixa en födelsedagspresent till mig som var så fin att jag öppnade och tittade flera gånger :) Helt underbar, ni är så fina.
Wallander, taco, glass med jordgubbar, en massa prat och lite dans- ni förgyllde min födelsedag till något stort.

Tack för alla gratulationer och fina presenter,
all kärlek ♥


Avtryck
Postat av: Anonym

<33

2009-03-24 @ 22:55:39
Postat av: Ronja

Vem? :)

2009-03-24 @ 22:57:27
URL: http://ronjalindhe.blogg.se/
Postat av: fanny!

det va jag ;D haha

2009-03-24 @ 23:16:14
Postat av: mändy

tack själv, det var du värd såklart! :) <3

2009-03-24 @ 23:32:43
URL: http://riickardsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ojj förlåt, såg på facebbok att du hade fyllt år, å de har jag missat helt. Men får säga ett jättegrattis i efterskott :). Hoppas du hade en riktigt bra 18-års dag!!!!

2009-04-08 @ 14:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0