Allting i livet kommer försent

En minut försent och det försvann, gissa om jag var frustrerad när jag suttit och skrivit i en timme och sedan hänger sig nätverket och det viktigaste på arbetet försvann? Det iprincip förstörde min dag, jag är snart på mållinjen men finslipningar och tillägg får göras imorgon så än finns det jobb att göra.

Dagen har bestått av kvalitétstid med best friend och jag avslutar dagen på samma sätt som jag började den, i sängen.
But, innan dess mår magen gott av lite mat!

Avtryck
Postat av: Angelica

Du gör mig för fan tårögd Ronja. Jag kan nog faktiskt behöva hjälp med dendära "glöden" du pratar om. Jag är aska för tillfället. Jag behöver en tändsticka - Dig! <3

2009-03-13 @ 09:42:13
URL: http://onda0nda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0