Back on track

Jag har en förmåga att hamna under ytan när mina favoritbloggar tar en liten paus, detta gör att källorna till motivation & insperation försvinner. Även om alla de inte är back on track så är jag det med flera bollar i luften samtidigt vilket kommer leda till att det kan bli hål lite då och då, men i helhet så finns det en glöd.

Mina sovmornar till halv ett på måndagmornarna har rubbats eftersom att jag har lyckats pricka in körlektioner klockan halv 8, känns sådär men samtidigt är det bra om jag inte behöver ta ledigt från skolan.

Förresten så har jag haft en mysig helg hos A, och i lördags hade vi 1½ år, det blir bara bättre.
Få ord är bättre än inga alls,
på återseende!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0