Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör

Vilken helg, vilken dag- i helhet, lovely.
Det blev mys för hela slanten och vi hann även med ett besök på Skövdes sjukhus, det var som tur väl var inte så illa som det kunde varit, vi var hemma på tok för sent och det sista jag behövde var en tågförsening på två timmar, jag hatar SJ.

Underbara vårsol, en hel-ledig dag eftersom att Göran av någon anledning inte var i skolan.
Jag & mam har bakat kakor till lördagens kalas, jag har tagit en biltur med två fina vänner och även planerat morgondagen med världens finaste klasskompisar.
Nu ska jag avsluta dagen med lite mat, en dusch och sedan fixa i ordning så att jag inte behöver skämmas när jag får besök imorgon.

Dessutom ska jag njuta av mina sista timmar som 17-åring- suck on that ;)


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0