Jag är en av alla dom som aldrig riktigt bara ville vara

Vilken show Fru Bagge bjöd på igår, efter fridansen så var jag fullkomligt mållös, Magnus fick mig att skratta och båda var för mig vinnare, vilka fantastiska människor.
Jag lyckades somna på soffan innan dess att gästerna kommit men vaknade kvickt som ögat när jag hörde bildörrarna smälla igen, jag fick en massa fina presenter :)

Om en dryg timme så ska jag & Enzo till brukshundsklubben och träna spår.
Därefter kommer släkten och vi ska ha födelsedagskalas för den sista i klanen som har blivit myndig.
Trots lördag så är jag inte tyst, det finns bara en förklaring- Albin är iväg med Jonas så jag kan sitta vid datorn utan att få dåligt samvete,
ajdö!


Avtryck
Postat av: fanny

ronja, kolla din hotmail sen! ha en bra kväll ;D <3

2009-03-28 @ 19:51:07
Postat av: Linda

Skön söndag, det är du värd söta du :)

2009-03-29 @ 15:52:16
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0