Söndagsångest

Gårdagen var tyst & mysig.
Efter en lång skogspromenad åkte vi in till stan för att se på bio, män som hatar kvinnor. Inte ett dugg besviken trots att jag läst boken, underbar film och den bästa på länge :) Kvällen fortsatte med mys när vi kom hem framför Wallander och därefter She's the man.

Albin har åkt hem, dagen har varit omringad och kvällen måste ägnas åt naturkunskap.
Men innan dess tror jag minsann jag ska ut på lite frisk lut, huvudet sprängs jag har ångest och är irriterad.
Varför beter sig folk precis som de människor de stör sig på?

Eviga frågor, inga svar!

Avtryck
Postat av: Angelica

"Varför beter sig folk precis som de människor de stör sig på?" Jag får en känsla av att du syftar på mig. Varför?

2009-03-16 @ 14:12:39
URL: http://onda0nda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0