The last shadow puppets

Vilken slöfock jag är när jag har chansen, idag gick jag i morgonrock till klockan halv fem och då bytte jag om till träningskläder eftersom att jag & Enzo skulle ut till brukshundsklubben, som vi precis är hemkomna ifrån :) Dessvärre så förstår denna varelse inte vad ligg betyder och det känns som en omöjlighet, för trots att han får korv så är allt annat så mycket mer intressant- snart blir det hårdhandskarna :)

Nåväl, Pappa har åkt iväg till Sälen och bror har tydligen åkt till Västerås men till mig sa han att han skulle träna.
Jag & mam blir själva och på fredag kommer babyboy och gör oss sällskap, kan vara rätt skönt med lite lugn & ro.
Grekiskt bröd, korv, bacon osv. visst låter det som ett underbart kvällsmål? :)
Därefter blir det duschen och sedan mys framför tv;n..

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0