The truth hurts and a lie's worse

Medan många andra har förtärt alkoholhaltiga drycker har jag haft en lugn helg och det är jag idag tacksam över när jag hör hur folk pratar om varandra. Mycket blinkande men färre svängar gjorde i fredags garanterat bakomvarande bil tokig medan vi endast utbrast i skratt av vår blindhet. Få timmars sömn, en dusch och en slarvig makeup senare satt jag med a & m på väg till Kristanstad. Hasselbackspotatis, fläskfilé god sås chips & dip satt som en smäck. Eurovision var pinsamt och bilen blev vår vän.

Några aggresiva meddelande och delvis försoning, nu med ett litet leende på läpparna och vad kvällen kommer bestå av är förutbestämt. Det är inte mänskligt och borde dessutom vara förbjudet.

Du fattas mig ♥

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0