Jag kan inte skilja på...

I torsdagskväll åkte jag och en bästa vän på regniga vägar. Gick en liten bit, kom in i en lokal. Efter ungefär 3 timmar kom vi ut igen. Jag lös som en sol och kunde inte sluta. Vilken fantastisk människa vi satt framför och lyssnade på, vilka texter, vilken röst. Hon sätter ord på känslor och fingret på felen. Melissa Horn i all ära, hon är fantastisk.


Jag levde på lyckoruset. Men alltför kort tid. I fredags aggerade jag Pippi Långstrump, drack god dricka med fina vänner och åkte hem innan klockan var förbjuden. Idag är jag gråare än himlen och kallare än regnet. Ikväll ser jag på en film, som jag förvånansvärt bara har hört talas. Så, låt se om den är lika bra som alla säger!

 


Avtryck
Postat av: Stina

HHej Hej, missa inte julklappstävlingen där du kan vinna leksaker för upp till 2000 kronor på minbebis.com! Flera vinnare så ta chansen.

Gör ett inlägg i din blogg och kommentera sedan i min blogg



http://minbebis.com/blogg/stina/vinn-leksaker-for-2000-kr-med-din-blogg/



//Stina



2009-11-26 @ 15:05:47
URL: http://minbebis.com/blogg/
Postat av: Angelica

Det var ju en RIKTIGT bra bild du lyckades knäppa på Melissa! :) Tack för en oförglömlig kväll - såhär en vecka senare. ;) Big Love. <3

2009-11-26 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0