Välsignad december står för dörr'n och livet längtar

Imorgon är det den förste december och som det barn jag är så har jag naturligtvis införskaffat mig en chokladkalender, undra om jag någonsin kommer att bli för gammal för det. Måsten ligger på hög och prestationsångesten är över alla höjder som är tänkbara. Skolböcker får mig att somna och alarmet får mig att ge upp. I eftermiddag har jag ägnat timmar med en fin väl på ett kalhygge där resultatet blev över föväntan. Ikväll är jag ordlös och har en irritation som inte vill gå över. Imorgon är en ny dag och då måste mycket uträttas. Men tills vidare, jag är glad för dig!


Avtryck
Postat av: Petra

Jag har också köpt en chokladkalender. :)

2009-12-03 @ 12:37:46
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0