Och efter det?

Ibland undrar jag om det kommer en dag efter den pågående, igår och idag har varit sådana dagar till fullo. Skolan staplar berg, ovissheten smyger och förväntningarna är stora. Bestämmelser som plötsligt inte är någonting värda och tårar i hoppp om förståelse.



Min älskling, min bebis, min hjälte, finast i världen och min solstråle.. har blivit inlagd på djursjukhuset, jag hade förväntat mig att få hämta hem honom idag men veterinären samtyckte inte och heller inte Enzo med tanke på hur han för tillfället mår. Jag hoppas att få hämta hem honom imorgon.. för tillfället är allt förkrossande så jag kryper ner i min dessutom ensamhet tänker över livets kval och hoppas på en bättre famtid!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0