Rubriklös

En redovisning mindre innan jag tar lov, det känns skönt.
Som en blixt från en klarblå himmel så fick jag plötsligt en idé till mitt projektarbete som jag personligen tycker är fantastisk, imorgon ska jag lägga fram den för min handledare och hoppas att han tycker den är lika bra som jag. Det kräver planering, eftertänksamhet och tålamod, men min envishet brukar övervinna de flesta hinder så varför inte även detta. Kommer att vara spännande så håll en tumme på att jag får igenom det :)

Väskan är packad, biljetterna är uthämtade och imorgon sätter jag mig på ett tåg norrut,
till mitt hjärta! Jag har haft dejt med Caisa och resterande timmar av kvällen förbereder jag det sista inför morgondagen, äter min favoriträtt och lägger mig tidigt framför en film och tänker över livets kval, ännu en gång.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0