Söndagskänslor

Efter ett otroligt skönt besked så kunde jag med gott samvete sätta mig på tåget en halvtimme innan vi slutade.
Vi lagade god mat, kollade på idol och somnade relativt tidigt.

Vi fixade i lägenheten. Kom på en massa roliga projekt. när pengarna väl räcker till. Jag lagade för första gången chiliconcarne och mot alla förväntingar så smakade det bra. kanske kan jag laga mat, trots allt. Vi mös framför två filmer och klockan passaerade med god marginal midnatt så idag var sängen vår bästa vän till efter lunch, även om vi inte sov till dess.

Stressade människor överallt gjorde tågresan lite jobbigare, att folk med platsbiljett ändå kliver på ett x2000 som kräver det. hundar som ligger mitt i gångarna är okej om matte eller husse har koll, inte om de sover.
Nu vankas det mat och ikväll myser jag framför en film och försöker strukturera upp kommande vecka för att tiden ska gå snabbt till ett välbehövt lov!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0