Fribiljett mot himlen

Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen, jag vet ingen man i världen som prickar allting rätt så som Winnerbäck, han är en magisk man och jag älskar det lika mycket nu som första gången, för många år sedan. Min övertalningsförmåga om öppningskonsert i Göteborg har inte gått igenom, men jag hoppas snart att min bättre hälft går med på en kompromiss.


glädje i Göteborgs trädgårdspark


Efter en mysig helg som började med 4 timmar tåg tillsammans med 8 andra själar för att beskåda Håkan och förtära alkohol så är jag lite nöjdare. A tog hand om mig när jag trilla in i lägenheten framåt småtimmarna, somnade bums och vaknade med huvudvärk. I lördags mös vi på biosalongen, flickan som lekte med elden, vilken film och vilka böcker, det är galet. Diverse beslut har fått mig att tänka igenom saker och ting och idag är jag lite säkrare än igår.
Ikväll filmar vi en inledning till en skräckfilm och efter det kommer jag troligtvis inte kunna sova,
på återseende!

Avtryck
Postat av: Ida

allt är bra med mig, livet rullar på :) hur är det med dig?



tack för dina fina ord! hoppas du får en trevlig kväll. kram

2009-09-26 @ 13:52:53
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0