Med ena foten över kanten

Det är för tillfället obegripliga lektioner och en vardagsstress som snarast för mig bakom ljuset och in i väggen. Uppgifter ska förstås, arbeten ska produceras och prov ska skrivas. Problemställningar ska redovisas, filmer ska sättas samman. Ett samspel mellan guppmedlemmar ska finnas och lösningar ska hittas. Det jag har framför mig de närmaste 3 veckorna var förut vad som förväntades på en termin och nej, jag vill inte veta ad det innebär med högskola trots att det är ett måste och långt inne en vilja.

Mitt i allt detta ska jag hinna leva vilket jag för tillfälle tknappt gör, lite stress ger mig bättre motivation men detta, gör mig utmattad och total tom. Trots en bra helg i Stockholm med god mat och ladies night, så känns verkligheten åter skrämmande.

Jag fångar upp dagen med vardagslyx i form av taco- och filmmys med en bästa vän ikväll,
hoppas att alla söta små troll har det bra där ute..


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0