Fortsätt simma...

De två senaste dygnen så har jag sovit på tok för lite, garantarerat mindre än hälften av vad jag borde. inte konstigt att jag vandrar omkring som en zombie. Det har varit en mysig helg. Jag har förebrett mig mentalt, utan resultat. Träffat människor som jag knappt minns när jag senast såg. Njutit av kvällssolen, konstigt att den inte vill visa sig innan klockan är tre på eftermiddagen. Lekt med sötaste Julia. Fikat med goda kakor. Förundrat mig över hur vuxna människor faktikst kan bete sig, ändå är det ändå alltid vi "yngre" som beter oss så fel. Konstigt.

Tågkrångel, precis som vanligt slutade i Taxi sista biten. Jag är på skånsk mark igen. Jag är inte bekväm med ensamheten, att sova ensam igen kommer att vara en katastrof. Imorgon är det tillbaka till verkligheten, inte heller det är jag bekväm med. Just nu så tror jag ingen längtar mer än jag!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0