Söndagspuss

Efter en helg i den farliga staden Stockholm tillsammans med mitt bättre hälft så är jag nu tillbaka på skånsk mark igen. Jag är fortfarande fåordig, undrar vad det är som spökar egentligen. Jag tror att det är ångest över all press, alla måsten och allt ovisst. Trots att helgen har varit mysig så infinner det sig ingen ny energi för vad som väntar, det kommer utan tvekan att bli en jävlig vecka.

Igåreftermiddag var vi i Globen och kikade på The last Bounce, det var utan tvekan galet. Jag har inte riktigt landat med hur otroligt duktig man kan vara så mer om det en annan gång, kanske. Det har varit mycket resande, precis som vanligt. Jag läntar tills jag slipper ut och fara varje fredag och söndag, tåg är inte riktigt min grej längre även om jag kan tycka det är mysigt att se landskapen flyga förbi och försöka fundera ut vad passageraren brevid mig har för drömmar så har jag snart gjort mitt.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0