Stormen vänder

Det senaste dygnet har varit ett tankehav. Även om jag personligen inte förlorar en del av mig själv så finns det personer i min närhet som gör det och då gör även jag det. Det är förundransvärt det där med att man kan förlora någonting man egentligen aldrig haft, men det finns där, alldeles tätt intill.. samma mat, samma vatten, sammansatta.. Det är många tankar mycket känslor och framförallt väldigt mycet kärlek! Kommande helg så vet jag precis vart mina varmaste tankar kommer att befinna sig.

Påtal om jobbiga saker, inte fullt så jobbigt och absolut inte på ett sådant sätt men fysiskt. Idag har jag gjort mig förtjänt av att sitta i en soffa i ett år, eller nej nu överdrev jag igen. Men så många skottkärror ved jag har kört idag, jag hoppas att det räcker länge, för jag vill inte göra det igen på flera år. men allt för min kära mormor, som säkert äter tårta på sitt moln i himelen.

Ikväll kollar jag troget på andra avenyn, ser en film jag sett många gånger förut och tänker igenom hur snabbt allting kan vända.

Avtryck
Postat av: Bror

Antar att det är oss du syftar på..

Tack för att ni finns och för att ni tänker på oss.. Känns skönt samtdigt som det är det absolut tyngsta och värsta jag varit med om..

2010-04-15 @ 09:32:44
URL: http://hem.bredband.net/isbullen/
Postat av: Linda

All kärlek. Bara det! ;)

2010-04-15 @ 16:52:35
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0