Fredagsambitioner

Nationellt prov i alldeles för många timmar gör huvudet helt tomt, jag får inte ut ett enda vettigt ord.
Vi tetsar på storstadslivet över helgen. Ingen är ett fan av det, ett par dagar går an men inte längre.
Stockholm är en farlig stad och jag håller med Håkan "..stockholm blir aldrig min stad.."

Ska packa ner lite tillhörigheter som är nödvändiga. Leta fram en oläst bok och åker tåget till Jkpng för att möta upp min bättre hälft. Han är bra han..

Jag återkommer, men ingen vet när..
Puss & Kärlek!


Avtryck
Postat av: Linda

Tack du fina.

Oh, alla ska visst besöka stora staden i veckan. Vad ska du göra där tro? ;) <3

2010-04-23 @ 19:07:08
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0