Hjärta

Ganska så exakt halv fyra i fredagseftermiddag så var jag säker på att det var kört, att jag aldrig skulle nå dit jag vill. En egenskap jag har som kan vara både positiv och negativ gjorde sig påmind om att jag är inte den som är den, jag ger mig inte fören jag når dit jag vill. Frågan är om det verkligen räcker!

Projektfotografering. God mat. För mycket godis. Pussar. Film. Melodifestivalen. Tjejsnack. Känslostormar.
Som så många andra helger. Det har varit lugnt. Söndagsångesten gör sig påmind och jag har sagt adjö till mitt hjärta för ytterliggare en vecka, eller två.

Ikväll bakar jag kladdkaka, kollar på wallander och försöker som så många andra gånger..
glömma bort att det finns en morgondag till dess att jag vaknar och är beredd att strida mot den!



Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0