Snön faller och vi med den..

Jag har alltid varit den som har många bollar i luften och helst vill göra allt på en och samma gång, samtidigt måste allt måste vara av kvalité. Jag har kommit på mig själv med att det ibland kan vara lite svårt. Trots det så har jag förvånat mig själv med den effektivisering jag haft de två senaste dagarna men trots den korta tid varit nödj. Allra helst, för att bara ha en fot på jorden.

Jag drömmer och myser om vartannat. Har stora förväntningar och hoppas på mycket. Detta kommer bli ett otroligt år. Givande, utvecklande och det händer så mycket. Dock så händer allting utan dig.
Ikväll dricker jag te (läs: fyllde på teförrådet idag och har ett par nya sorter att avnjuta de närmsta dagarna), äter fruktsallad och strukturerar upp projektarbete medan andra avenyn troget kommer att stå på, precis som alltid.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0