Med ena foten över kanten

Som så många gånger förr. Jag tappade den röda tråden. Plötsligt blev det kaos, och tusentals blev till ett trassel. Många gånger brukar det finnas ord för beskrivningar, men jag har tappat även dem.

Ett två. Imorgon är det tillbaka till verkligheten, på riktigt. Det är många måsten, men lite tid.
Om jag känner mig själv rätt så sitter jag bakom lås & bom (läs; inte ordagrant) för att slutet ska bli gott och med det så kommer jag snart att vara back on track.

Tills vidare dricker jag gott te. Strukturerar nästkommande dag. Äter förbjudna frukter och försöker hänga mig kvar, ett tag till!

Avtryck
Postat av: Ida

tack snälla du jag ska verkligen försöka ta till mig de orden... även om det kan vara svårt! ja snart blir det ljusare tack och lov <3

2010-02-01 @ 00:45:08
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0