Du förtjänade en nominering för rollen du spelade

Dagarna flyter mer eller mindre samman i varandra och någonstans däremellan så försöker jag och mitt kaos slå oss till ro. Samtidigt som vi försöker rädda en vän i nöd och utföra vardagssysslorna utan att stressa ihjäl.

Det har varit tyst ett tag och det är precis vad jag behövt. Jag har bebismyst med en vän från förr och hennes nykomling. Träffat en av de finaste själar som gång på gång varit min hjälpande hand ur djupa träsk. Efterlängtad kvalitétstid med min bättre hälft, om än kort så välbehövt.

Bland skolböcker och lösblad så tror jag dessutom att jag har bestämt mig för vad jag ska söka till hösten. Barndomsdrömmen tar över och om några år så hoppas jag att jag har nått dit jag vill.

Idag jobbar jag undan och ringer viktiga samtal för imorgon är det min födelsedag och då vägrar jag att ens så mycket som att titta på en skolbok.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0