Marsbarn

Dagen innan min födelsedag så är jag som ett barn på julafton, det har jag alltid varit. Spänningen med paket och överrasknigar kommer jag aldrig att växa ifrån som det barn jag faktiskt är.

När mamma och pappa kom upp med paket vid strax efter sex så var jag såklart redan vaken, sedan en stund tillbaka. Fina paket och precis på pricken vad jag hade önskat mig, mina föräldrar är fina.
Jag mötte upp fina Tanja i byn för att få en kanske ovanlig födelsedagspresent, världens största brunch som innehöll allt, med betoning på allt. Vilken start på dagen, detta till den nya wallanderfilm.
Under dagen så har jag kramats med en extramamma, en bästa vän och fått en massa fina/söta sms och hälsningar från andra sätt. Ni är fina, tack.

Det har utan tvekan varit en fantastisk födelsedag, saknade dock det årliga födelsedagskortet från min fina mormor. Jag saknar dig och varje dag finns du i mina tankar! ♥


Avtryck
Postat av: Storasyster

Ett sånt där kort med dikter i snirkelstil, det var mormor det!



Imorn är det vår tur att överlämna presenter, och det ska bli kyl att se din min när du får vår. :)



Puss på näsan! <3

2010-03-25 @ 07:50:52
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0