Och vad vet du om kärleken, förrän du förgäves hatat den

Marken under mina fötter brukar vara någorlunda stabil men för tillfället så existerar den inte alls, jag är förlorad. Jag har slutat räkna timmarna och plötsligt så flyter dagarna in i varandra. Det finns inga ord att få fram och mer ofta än ibland så undrar jag hur jag hamnade här, var har hon tagit vägen. Jag ser tillbaka på en stark individ, med en vilja av stål och som aldrig gav vika för någonting.

När våren är på väg så borde det vara allt annat utom jag som faller, regnet i första hand. Solen kikar fram hela tiden och jag brukar stråla ikapp med den, men inte nu. 30 för mig är det så speciellt att jag skulle vilja skrika ut mina känslor, men varför bara jag, varför inte du?

Innerst inne så vet jag att jag är lyckligt lottad. Jag har världens finaste människor runt omkring mig. Får alltid fin feedback och det finns alltid någon som står bakom. Någon dag snart, så är mitt vanliga jag tillbaka som en skinande sol och ingen längtar mer än jag själv.


i helgen har jag bläddrat i alla fotoalbum som finns, detta är utan tvekan ett av mina favoritkort- iallafall om man tänker på hur det gick till på isen :)


Avtryck
Postat av: Linda

<3

2010-03-10 @ 10:50:44
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Petra

Världens absolut sötaste gris!

2010-03-11 @ 21:41:56
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: fanny

jag gillar ronjagris! <3

2010-03-18 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0