Torsdagsliv

Alla fönster är putsade, även om jag var på vibben att trilla ner. Det doftar rengöringsmedel på hela min våning. Kliniskt rent, inte ett dammkorn, utan att överdriva. Powerwalk med världens sötaste hund som dessutom har blivit friserad. Ett arbete som låg orört är mer än halvfärdigt. Vi har spunnit vidare på lite filmideér till filmfestivalen, nu ska vi lyckas filma det vi vill få fram också. Jag har andra ideér också, men mer om det vid ett senare tillfälle.

Jag har helt enkelt alla skäl i världen att få ha efternamnet effektiv för en dag. Jag tror att vinden håller på att vända nu, undrar om det är solen, vädret eller helt enkelt vetskapen om att det faktiskt inte är så lång tid kvar.
Ikväll somnar jag tidigt och imorgon är det en ny dag!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0