Can't take it anymore

Efter några dagars ledighet där sena nätter tog ut sin rätt så är jag tillbaka på ruta 1 igen. Jag fick inte det lugn jag hade behövt så istället för att gå 1 steg fram och två bak så gick jag direkt bak med en massa extra steg.

Hur jag än vrider och vänder på det så får jag inte ihop det. Antingen så saknas det sidor, minutrar etc. Jag har aldrig varit så trött på skolan som jag är nu, jag står inte ut en dag till utan att bryta ihop totalt. Jag önskar att det fanns mer tid, mindre måsten och mindre ansvar att ta.

Jag är fåordig och kommer så förbli till dess att jag får tillbaka min vanliga styrka, allt det där som jag har tappat bort mitt i kaoset. Låt denna 1½ vecka gå fort och sista veckan gå långsamt. Jag vill njuta, jag vill skapa minnen och jag vill ha tid att smälta dom.

I helgen blev jag dessutom mörkrädd för den stad som jag ska bosätta mig i inom ett par veckor. Ett knivmord ett stenkast ifrån där jag satt med tända ljus, chokladpudding och lugn musik med ett gäng grabbar i soffan, vid samma tidpunkt. Vart är världen på väg?

SvC tal och Hänt Extra, så ser min kväll ut som inte verkar ta slut än på några timmar!


Avtryck
Postat av: Ida

håll ut och kämpa det är det enda man kan göra även om man bara vill strunta i allt och lägga sig ner och dö. men det brukar inte vara någon bra lösning på problemen, jag har trasslat in mig allt för många gånger genom att bara ge upp. jag hoppas verkligen att allt löser sig för dig, så du får den tiden du behöver för att skapa dina minnen.



tack snälla du, de orden värmde verkligen! kram.

2010-05-19 @ 01:34:39
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0